وبسایت روتا
صفحه اصلینرم‌افزار روتانقشهکسب‌وکارهادرباره ماتماس با ما
دانلود روتا
روتا
/
بلاگ
/
تاریخچه تجارت اجتماعی
تاریخچه تجارت اجتماعی

عبارت تجارت اجتماعی اولین بار توسط سایت Yahoo! در نوامبر سال ۲۰۰۵ استفاده شد. این عبارت مجموعه‌ای از ابزارهای خرید مشارکتی مثل فهرست انتخاب شده‌ای که به اشتراک گذاشته شده، رتبه‌بندی کاربر و اشتراک محتوایی که کاربر درمورد محصولی آنلاین تولید کرده را توصیف می‌کند.

اشتراک‌گذاری:

تاریخچه تجارت اجتماعی

عبارت تجارت اجتماعی اولین بار توسط سایت Yahoo! در نوامبر سال ۲۰۰۵ استفاده شد. این عبارت مجموعه‌ای از ابزارهای خرید مشارکتی مثل فهرست انتخاب شده‌ای که به اشتراک گذاشته شده، رتبه‌بندی کاربر و اشتراک محتوایی که کاربر درمورد محصولی آنلاین تولید کرده را توصیف می‌کند.

بعدتر دیوید بیزل برای نشان دادن محتوای تبلیغاتی که کاربران در سایت‌های تجارت آنلاین تولید کرده بودند، و استیو روبل برای مشمول کردن ابزارهای خرید آنلاین اشتراکی که باعث می‌شد خریداران بتوانند از افراد قابل اعتماد مشاوره بگیرند و بعد کالاها و خدمات موردنیازشان را پیدا کنند و بخرند توسعه داده شد.

در فوریه ۲۰۰۷ فیسبوک اولین اقدام عملی را انجام داد و قابلیتی ایجاد کرد که افراد بتوانند برای دوستان‌شان هدیه بخرند. آزمایش‌های فیسبوک در این سال‌ها ادامه یافت تا در نهایت تابستان ۲۰۱۸ فیسبوک مارکت‌پلیس یا بازار اینترنتی آنلاینش را به راه انداخت که رقیبی برای آمازون، اتسی و گوگل شاپینگ محسوب می‌شد.

توضیحات مربوط به عکس اینجا نوشته می‌شود

اشتراک‌گذاری:

بلاگ‌های دیگر

مشاهده بیشتر
تجارت اجتماعی چیست؟

تجارت اجتماعی یا سوشال کامرس به معنی خرید و فروش کالا و خدمات مستقیم از بستر انواع شبکه اجتماعی است.

تجارت اجتماعی فضایی برای خرید نسل گذشته و جدید است

استفاده از شبکه‌های اجتماعی نه فقط بین نسل جوان‌تر و افراد ۳۴-۱۸ ساله، بلکه بین همه‌ی افراد گسترش یافته است. مزیت استفاده از رسانه اجتماعی برای جوان‌ترها این است که بخش زیادی از وقت‌شان را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارنند.

عناصر تجارت اجتماعی

یکی از اصلی‌ترین المان‌های تجارت اجتماعی، ایجاد راه‌کاری‌هایی برای ارتباط مستقیم بین کسب‌وکارها و مشتریان بالقوه آن‌ها می‌باشد. المان‌هایی مانند امکان تماس یا مکالمه متنی از جمله این موارد می‌باشد.

بلاگسوالات متداولتماس با مادرباره مافرصت های شغلیقوانین و مقررات
وبسایت روتا

روتا

روتا دارای چهار محصول اصلی شامل پلتفرم نقشه، مسیریاب و پلتفرم تجارت اجتماعی بر بستر نقشه می‌باشد. استارتاپ روتا سعی دارد تا در حوزه خدمات مبتنی بر نقشه و موقعیت مکانی به یک اکوسیستم پلتفرمی جامع با محوریت پلتفرم تجارت اجتماعی تبدیل شود.

آدرس

تهران، محله حکیمیه، بلوار بابائیان، خیابان ۱۵ متری امام حسین، بن‌ بست شفاعت، پلاک ۱۵، ساختمان وکلای پرتو، طبقه ۷

تلفن تماس

۰۲۱ - ۷۷۰ ۱۰ ۷۷۱

ایمیل

info@routaa.com

کلیه حقوق وبسایت و اپلیکیشن‌ موبایل روتا محفوظ و متعلق به شرکت متین می‌باشد.