وبسایت روتا
صفحه اصلینرم‌افزار روتانقشهکسب‌وکارهادرباره ماتماس با ما
دانلود روتا
روتا
/
بلاگ
/
عناصر تجارت اجتماعی
عناصر تجارت اجتماعی

یکی از اصلی‌ترین المان‌های تجارت اجتماعی، ایجاد راه‌کاری‌هایی برای ارتباط مستقیم بین کسب‌وکارها و مشتریان بالقوه آن‌ها می‌باشد. المان‌هایی مانند امکان تماس یا مکالمه متنی از جمله این موارد می‌باشد.

اشتراک‌گذاری:

عناصر تجارت اجتماعی

تقابل: وقتی فروشگاهی به فردی چیزی به رایگان می‌دهد، فرد احساس می‌کند باید این لطف را جبران کند، چه با خرید از فروشگاه و چه با توصیه‌ی فروشگاه به سایرین.

اجتماع: وقتی دسته‌ای از افراد ارزش‌ها، باورها و علاقه‌مندی‌های یکسانی را دنبال می‌کنند باهم یک اجتماع تشکیل می‌دهند. این اجتماع ترندهای مشابهی دنبال می‌کنند و ایده یا محصولی جدید را به یکدیگر توصیه می‌کنند..

اثبات اجتماعی: فروشگاه‌های آنلاین برای گرفتن بازخوردهای مثبت باید ثابت کنند افراد کالای‌شان را می‌خرند و دوست هم دارند. با تشویق افراد به نظردهی و نشان دادن بازخورد مشتریان بالقوه اطلاعات موردنظرشان را به دست می‌آورند و تبدیل به خریدار بالفعل می‌شوند.

دوست داشتن: مردم براساس توصیه دیگران اعتماد می‌کنند. اگر پای محصولی خاص لایک‌های متعددی باشد مشتری احساس اطمینان بیشتری می‌کند و خریدش را راحت‌تر انجام می‌دهد.

توضیحات مربوط به عکس اینجا نوشته می‌شود

اشتراک‌گذاری:

بلاگ‌های دیگر

مشاهده بیشتر
تجارت اجتماعی چیست؟

تجارت اجتماعی یا سوشال کامرس به معنی خرید و فروش کالا و خدمات مستقیم از بستر انواع شبکه اجتماعی است.

تجارت اجتماعی فضایی برای خرید نسل گذشته و جدید است

استفاده از شبکه‌های اجتماعی نه فقط بین نسل جوان‌تر و افراد ۳۴-۱۸ ساله، بلکه بین همه‌ی افراد گسترش یافته است. مزیت استفاده از رسانه اجتماعی برای جوان‌ترها این است که بخش زیادی از وقت‌شان را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارنند.

تاریخچه تجارت اجتماعی

عبارت تجارت اجتماعی اولین بار توسط سایت Yahoo! در نوامبر سال ۲۰۰۵ استفاده شد. این عبارت مجموعه‌ای از ابزارهای خرید مشارکتی مثل فهرست انتخاب شده‌ای که به اشتراک گذاشته شده، رتبه‌بندی کاربر و اشتراک محتوایی که کاربر درمورد محصولی آنلاین تولید کرده را توصیف می‌کند.

بلاگسوالات متداولتماس با مادرباره مافرصت های شغلیقوانین و مقررات
وبسایت روتا

روتا

روتا دارای چهار محصول اصلی شامل پلتفرم نقشه، مسیریاب و پلتفرم تجارت اجتماعی بر بستر نقشه می‌باشد. استارتاپ روتا سعی دارد تا در حوزه خدمات مبتنی بر نقشه و موقعیت مکانی به یک اکوسیستم پلتفرمی جامع با محوریت پلتفرم تجارت اجتماعی تبدیل شود.

آدرس

تهران، محله حکیمیه، بلوار بابائیان، خیابان ۱۵ متری امام حسین، بن‌ بست شفاعت، پلاک ۱۵، ساختمان وکلای پرتو، طبقه ۷

تلفن تماس

۰۲۱ - ۷۷۰ ۱۰ ۷۷۱

ایمیل

info@routaa.com

کلیه حقوق وبسایت و اپلیکیشن‌ موبایل روتا محفوظ و متعلق به شرکت متین می‌باشد.